Copywriting

Pozwól nam opowiedzieć historię swojej marki. Wymyślimy nazwę i slogan, opracujemy wszystkie teksty do komunikacji w Internecie i materiałach drukowanych.

 

Nazwy własne (naming)

 

Opracowanie unikatowej i rozpoznawalnej nazwy dla Twojej firmy, marki, produktu lub usługi, to cały proces kreatywny, w ramach, którego m.in. analizujemy różne obszary znaczeniowe i kategorie semantyczne, poszukujemy obrazowych symboli i skojarzeń czy tworzymy całkiem nowe słowa – wszystko zgodnie z założeniami i wytycznymi, które wspólnie z Tobą ustalamy.

Co otrzymujesz?

 

  1. Pracę doświadczonego copywritera wg wspólnie ustalonych kryteriów.
  2. Od kilku do kilkudziesięciu propozycji różnych nazw.
  3. Informację na temat dostępności domen.
  4. Autorskie rekomendacje doświadczonego copywritera.
  5. Pełne majątkowe prawa autorskie, potwierdzone stosowna umową, które zagwarantują Ci bezpieczne korzystanie z wybranej nazwy.

 

Zobacz przykładowe nazwy własne, które wyszły spod ołówków naszych copywriterów
(wszystkie z wolną domeną .pl):

  1. Arguido - nazwa aplikacji mobilnej - interaktywnego przewodnika wykorzystującego technologię Augmented Reality (AR).
  2. Brainster - nazwa firmy informatycznej, wdrażającej rozwiązania sieciowe. Nazwa miała być kreatywna i luźno związana z branżą.
  3. Vehicom - nazwa aplikacji webowej do zarządzania flotą samochodową w firmach. Nazwa miała kojarzyć się z motoryzacją i technologią, dobrze brzmieć i łatwo się czytać w każdym języku.
  4. Racar - nazwa firmy z branży RAC (rent-a-car), zajmującej się wynajmowaniem samochodów. Wymogiem było to, aby nazwa była łatwa do przeczytania i miała maksymalnie 5 liter - do użycia na rejestracji samochodowej. Nazwa jest ponadto palindromem – brzmi tak samo czytana od tyłu, co pozwala na łatwą identyfikację marki w samochodowym lusterku wstecznym.

Zapytaj o ofertę

Hasła i slogany reklamowe

 

Wymyślenie skutecznego hasła lub sloganu reklamowego jest jak rozwiązywanie krzyżówki. Wymaga sprawnej ekwilibrystyki lingwistycznej i konkretnej wiedzy na temat branży i marki, której dotyczy. Slogan reklamowy musi być prosty, ale jednocześnie wyjątkowy. Docierać do potencjalnego klienta i w kilku słowach przekazywać całą wizję Twojej marki.

Zapytaj o ofertę

Treści do Internetu

 

Twój klient w każdej chwili jest bombardowany mnóstwem informacji. Bez względu na to czy przegląda Twoją stronę internetową, firmowy newsletter czy profil na Facebooku, jest w stanie poświęcić zaledwie kilka chwil, żeby przeskanować wzrokiem treści, które mu podsuwasz. Dlatego tak istotne jest, aby treść była odpowiednio sprofilowana, a tekst przejrzyście sformatowany, zaopatrzony w chwytliwe nagłówki i zwracającą uwagę grafikę.

Co otrzymujesz?

 

  1. Teksty do Internetu (strony www, newslettery, mailingi reklamowe, posty na Facebooka) sprofilowane pod konkretnego odbiorcę (persona) i nakierowane na realizację określonych celów biznesowych.
  2. Opcjonalne przygotowanie i dodanie do tekstu odpowiednich infografik, schematów, rysunków, szkiców, fotografii.
  3. Opcjonalna optymalizacja treści pod kątem SEO wg wybranych fraz.

Zapytaj o ofertę

 

Teksty do materiałów drukowanych

 

Jeśli wydajesz cokolwiek drukiem, powinieneś zadbać o jak najwyższą jakość swojej publikacji, również pod kątem merytorycznym. Nasi doświadczeni copywriterzy sprawią, że nawet najcięższe opisy techniczne czy formalne nabiorą bardziej soczystej formy, łatwej do przełknięcia dla Twojego odbiorcy. Umiejętnie przekażemy historię, którą opowiada Twoja marka (storytelling), tworząc jej odpowiedni wizerunek i wzbudzając zainteresowanie u czytelników.

Zapytaj o ofertę

piotr mini

kreacja small

Piotr Wieczorek

Creative Director, Partner

+48 505 985 585
piotr@threedotsgroup.pl

Masz pytania?

Opowiedz nam o swoim projekcie, zapytaj o ofertę, umów się na spotkanie

piotr mini
kreacja small

Piotr Wieczorek

Creative Director, Partner

+48 505 985 585
piotr@threedotsgroup.pl