Projektowanie logo

Znak graficzny to pierwszy i bardzo silny komunikat informujący o Twojej marce. Ponieważ masz tylko jedną szansę na zrobienie pierwszego wrażenia, pozwól nam zadbać o to, aby było ono jak najlepsze.


Zaprojektujemy profesjonalne logo, logotyp, godło, znak firmowy czy symbol graficzny dla nowych marek. Wykonamy audyt i odświeżenie znaku albo pełen rebranding dla już istniejących firm, marek i projektów biznesowych.

Jak pracujemy?

  1. Nowe ubranko dla Twojej marki „szyjemy na miarę”, dlatego zaczynamy od dokładnego rozpoznania Twojego pomysłu, planów biznesowych, charakteru marki, grupy docelowej itp. Wystarczy, że odpowiesz nam na kilka pytań, a my zajmiemy się resztą.
  2. W oparciu o uzyskane odpowiedzi, przygotujemy i przedstawimy kilka różnorodnych, wstępnych konceptów kreatywnych Twojego znaku.
  3. Następnie wspólnie zdecydujemy, które z pomysłów najlepiej realizują Twoje cele.  Przygotujemy ich dodatkowe warianty, wersje i opracowania – do momentu, aż będziesz w 100% zadowolony z efektu.
  4. Po ustaleniu ostatecznego kształtu logo, koncentrujemy się jeszcze na istotnych detalach, dopracowując typografię i kolorystykę oraz przygotowując krótki „brand manual” określający podstawowe parametry znaku.
  5. Finalnie otrzymujesz paczkę ze swoim logo w różnych formatach – Twoja marka może cieszyć się unikalnym znakiem!

Co otrzymujesz?

  1. Profesjonalną opiekę i porady projektanta doświadczonego w pracach brandingowych
  2. Co najmniej trzy różnorodne koncepcje wstępne do wyboru oraz co najmniej kilkanaście ich wersji i wariantów.
  3. Nieograniczoną liczbę bezpłatnych zmian i poprawek. Pracujemy dotąd, aż będziesz w 100% zadowolony.
  4. Komplet profesjonalnych formatów Twojego logo. Przygotujemy zarówno pliki wektorowe (tzw. krzywe) jak i rastrowe. Dzięki temu masz wszystko, co niezbędne, aby Twoje logo pojawiło się w internecie, druku, grawerunkach, tłoczeniach, wydrukach wielkoformatowych i wszelkich innych aplikacjach, jakie przyjdą Ci do głowy.
  5. Mały „brand manual” – kilkustronnicowy dokument zawierający najważniejsze parametry znaku i podstawowe zasady jego stosowania (w tym m.in. definicje kolorów, typografię oraz pola ochronne)
  6. Pełne majątkowe prawa autorskie, potwierdzone stosowną umową, które zagwarantują Ci bezpieczne korzystanie ze swojego znaku.

piotr mini

kreacja small

Piotr Wieczorek

Creative Director, Partner

+48 505 985 585
piotr@threedotsgroup.pl

Masz pytania?

Opowiedz nam o swoim projekcie, zapytaj o ofertę, umów się na spotkanie

piotr mini
kreacja small

Piotr Wieczorek

Creative Director, Partner

+48 505 985 585
piotr@threedotsgroup.pl