Kampanie reklamowe

Zaproponujemy najlepsze sposoby dotarcia do Twoich klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych, kampanii bannerowych, e-mail marketingu, kampanii na urządzeniach mobilnych oraz wyszukiwarkę Google.


Zanim zbudujemy strategię Twojej kampanii reklamowej, najpierw dowiemy się kim są Twoi klienci,
jaki chcesz osiągnąć cel poprzez działania reklamowe oraz jak działa Twoja konkurencja.
W oparciu o zebrane informacje zaproponujemy Ci optymalne rozwiązania dotarcia do Twoich klientów,
za pośrednictwem mediów społecznościowych, kampanii bannerowych i PR na portalach Internetowych,
e-mail marketingu, kampanii kierowanych na telefony komórkowe oraz wyszukiwarkę Google.

Każda kampanię reklamową przeprowadzamy w 6 etapach:

1/ Cel – jakie są Twoje oczekiwania
To jest najważniejszy etap każdej kampanii reklamowej.
Ustalenie celów pozwoli nam na podjęcie właściwych decyzji związanych z doborem odpowiednich kanałów komunikacji, form reklamy oraz sposobu ich mierzenia.

Definiując cele e-marketingowe bierzemy pod uwagę KPI (kluczowe wskaźniki wydajności), które określane są w oparciu o narzędzia analityczne np. Google Analytics.

Do najpopularniejszych wskaźników należą:

  • Odwiedzalność Twojej strony internetowej
  • Liczba nowych użytkowników oraz liczba powracających 
  • Czas spędzony w witrynie
  • Wartość i liczba złożonych zamówień (w przypadku sklepów internetowych)
  • Współczynnik odrzuceń (bounce rate)
  • Źródła odwiedzin

2/ Budżet
Ustalenie budżetu jaki chcesz przeznaczyć na kampanię reklamową w internecie wraz z informacją o oczekiwanych celach pozwoli nam na wybranie najefektywniejszych kanałów komunikacji.

3/ Grupa docelowa
Ustalamy do koggo chcesz dotrzeć z przekazem reklamowym.
Grupę docelowa możemy określić w oparciu o dane demograficzne: płeć, wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, dochód.
Odbiorów reklam możemy również definiować w oparciu ich zainteresowania, sposób spędzania wolnego czasu etc.

4/ Kanały komunikacji
W oparciu o zdefiniowane cele, budżet oraz grupę docelową zaproponujemy najlepsze z możliwych kanały komunikacji.

Do wyboru mamy wiele możliwości, miedzy innymi:
• kampanię w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Google+ i inne)
• kampanie reklamowe na portalach branżowych
• kampanie linków sponsorowanych Google AdWords
• kampanie w sieci partnerskiej Google (remarketing, kamanie targetowane behawioralne,
• e-mail marketing,
• pozycjonowanie stron internetowych

5/ Analiza i optymalizacja kampanii
W trakcie prowadzonej kampanii reklamowej stale poddajemy analizie jej skuteczność.
Sprawdzamy, które kanały oraz kreacje sprawdzają się najlepiej.
Przeprowadzamy testy A/B.
Optymalizujemy i wybieramy te najefektywniejsze kreacje.

6/ Raportujemy
Po zakończeniu każdej kampanii reklamowej przygotujemy raport końcowy
z podsumowaniem przeprowadzonych działań oraz osiągniętych wyników.

basia mini

e marketing small

Basia Bolimowska

Marketing Manager, Partner

+48 535 805 700
basia@threedotsgroup.pl

Masz pytania?

Opowiedz nam o swoim projekcie, zapytaj o ofertę, umów się na spotkanie

basia mini
e marketing small

Basia Bolimowska

Marketing Manager, Partner

+48 535 805 700
basia@threedotsgroup.pl